Układamy plan wydarzeń
- Wręczenie Łamignatowi fujarki dodającej siły i wiary w siebie.
- Napad Łamignata na Mirmiła.
- Zgubienie fujarki w trakcie napadu zbójcerzy.
- Rozkaz Mirmiła o otwarciu bram.
- Użycie podstępu do zdobycia grodu.
- Pokonanie zbójcerzy przez głodnego Kokosza.
- Podstęp Hegemona i opowieść o lataniu.
- Podjęcie przez Mirmiła decyzji o nauce latania.
- Nieudana nauka u Jagi.
- Nieporozumienie u dentysty.
- Dotarcie Mirmiła, Kajka i Kokosza do Szkoły Latania.
- Przypadkowe zniszczenie dachu przez Kajka i Kokosza.
- Wyrzucenie Kajka i Kokosza ze Szkoły Latania.
- Zdanie egzaminu przez Mirmiła.
- Zniszczenie latającego kufra.
- Zabranie fujarki Łamignatowi przez Hegemona.
- Odkrycie prawdy o fujarce.
- Przygoda u karczmarza.
- Druga próba napadu na Mirmiłowo przez zbójcerzy.
- Odparcie ataku za pomocą latającego tarana.
Kajko i Kokosz piszą list z przeprosinami
Instrukcja obsługi miotły
- Nazwa produktu.
- Przeznaczenie produktu, niekiedy z ostrzeżeniami.
- Opis urządzenia, często z ilustracją.
- Zasady obsługi i używania urządzenia. Używamy tu specjalnych form czasowników: bezokoliczników („używać”), trybu rozkazującego („używaj”) lub 1. os. l. mn. („używamy”). Należy trzymać się jednej wybranej formy czasownika.
- Zasady czyszczenia i konserwacji.
- Zasady bezpieczeństwa.
- Informacje o usuwaniu usterek, adres serwisu.
Miotła 4TM5
Miotła 4TM5 służy do zamiatania podłogi i usuwania z niej zanieczyszczeń.
Miotła 4TM5 ma drewniany trzonek, do którego przymocowana jest część zamiatająca wykonana z naturalnych materiałów. Trzonek służy do trzymania miotły i operowania nią.
Aby zamieść podłogę, należy ustawić miotłę częścią zamiatającą do dołu, chwycić za trzonek i machać nią po podłodze, kierując zanieczyszczenia w jedną stronę.
Nie można czyścić miotły na mokro, nalezy ją regularnie otrzepywać z kurzu.
W czasie zamiatania trzymać trzonek z dala od oczu, aby uniknąć wypadku.
W razie usterki zawieźć miotłę do autoryzowanego serwisu w Mirmiłowie przy ul. Miotlarskiej 4.
Dzień w mojej szkole. Komiks
- Zacznij od „okienka narratora”.
- Sam(a) jesteś głównym bohaterem (główna bohaterką).
- Oprócz rozmów zapisz przynajmniej jedną myśl bohatera.
- Zamieść przynajmniej jeden wyraz dźwiękonaśladowczy.
- Ogranicz się do sześciu obrazków, w których zawrzesz całą historię.